GERAM AKU GERAM!!!!!

Tuesday, June 7, 2011

Pagi2 lagi dh wat aku geram n panas hati...mane xnye ade la sorang hamba Allah kat office aku nih bpangkat pegawai nk cube2 try aku...buat aku rimas je..dah la dh tua,anak dah bderet2..tp masih nak men kayu 3..kalo ko nak men kayu 3pn, aku nih bukan la mangsanye...

I was furious indignation

Al-kisah semalam si tua nih mintak no phone aku,tp aku xbagipn,aku ingat dh abis la sampai c2..tub2 dia datang kat meja aku than tulis no phone dia atas kertas dan letak atas meja aku...siap cakap dgn aku "kalo bosan2 malam2 call la sy kite sembang2"...GILAAAA...weiii!!!..aku ade laki n anak,xde mase aku nak melayan ko la...aku hormat ko sebagai orang atasan,so kopn kena hormat aku walaupn taraf jawatan aku tak setinggi ko ok!!!!

he wrote his own phone number on paper and put it on my desk.....

Dan untuk hari ni pagi2 lagi dia dh mengjengah ke tempat aku..hajatnye besar tuk ajak aku berbreakfast...sib bek la kak ina cover aku...kak ina ckp kami nak makan kat kantin office je...than dia kate jom la kite makan kat luar...punye la nak elak, kak ina n lin ajak aku makan kat SAFIZ hartamas....sedang menunggu makanan sampai ttibe tnampak sorang pegawai tempat aku kije menuju ke restoran yg same dgn kami...kami b3 ingatkan pegawai 2 datang sowang rupenye si tua 2pn ade skali....akhirnye TERKANTOILAH kami.....hahahahah.....sib bek la dia xdok semeja dgn kami...taaaPPPPIIIIII...dia dok berhadapan dengan meja kami supaya senang kot di skodeng aku (adakah aku perasan sendiri!!)hahahaha.....tiba mase nak bayar,pelayan kedai 2 kate dh ade org tulun byrkan bfast kami pagi nih...dn kami b3 tau sape yg tulun byrkan bfast kami (tentulah si tua 2 beb!!!)kak ina terus je say thanks...dengan muka skema dia angguk je tanda same2...wakakaka...bergitu gak dgn aku...bile aku say thanks kat si tua 2 terus je dia senyum...ape lagi terbahak2 diaorg ketawakan aku....GIIILLLLAAAA!!!!!...budussss.....dan akhirnye kami kembali ke jalan yang benar dan melakukan tugasan harian......

breakfast with my office mate........
Suke ke??? LIKEkan je!!!!

0 comments:

Post a Comment

 
!-- page load timer start -->
copyright@Segala Yang Tercatat diatas adalah Hak Milik Mommy Nyrra