si tecik xberape nak sihat

Monday, May 9, 2011

hollllaaa sufi.....dh 3hari sufi xsihat.....selsema+batuk+demam...sian mumy tengok sufi batuk.....teruk gak la....sampaikan xde suara nak nangis....mulanye aku bawa di g klinik sbb dia selsema, than doc. yg biase aku jumpe time 2 bkan duty dia..so jumpe doc. len.....doc. kali nih agak sombong.....susah nak senyum...tp si tecik ni plak tsengih2 bile doc. ckp ngan aku....maybe si tecik ingat doc. 2 agah dia...hehehehe......pulak2 si tecik ni buat2 batuk...hampe tol....sabar je la....doc. dh check2 si tecik doc. suh tunggu amik ubat.....balik je umah akupn bagi la dia ubat cairkan kahak....perisa oren kena bancuh dgn air biase 1oz.....malamnye time tido boleh plak dia batuk bagai nak rak...tkejut aku.....stahu aku dia bukannye batuk tapi SELSEMA ok......menangis2 mlm 2....aku dgn en.suami punye la tkejut n menggelabah tahap gaban....wakakaak...sian anak mumy n dady nih....(persoalannye:..ADAKAH DOC. BAGI UBAT UTK SI TECIK 2 SALAH????)munykil aku...harapan mumy n dady semoga sufi sihat seperti biase....AMIN.....
Suke ke??? LIKEkan je!!!!

0 comments:

Post a Comment

 
!-- page load timer start -->
copyright@Segala Yang Tercatat diatas adalah Hak Milik Mommy Nyrra