SAYA SANGATTTT STRESSSSSS....

Wednesday, May 18, 2011

lame gak rasenye xhupdet blog nih....kembali pada tajuk asal,aku sangat2lah stress bile ramai yang tegur badan aku nek mendadak pas bsalin....yg terbaru time aku jalan 2 kat selayang mall ngan en.suami, ade makcik (kawan pada ibu aku) tegur aku GEMUKKK...dan aku sangat2lah malu.....GEMUK ke aku nih!!!....tp mmg kenyataan berat badan aku nek mendadak....maybe sbb aku xamik ape2 ubat or jamu after deliver si tecik.....huh!!!!...mengapa leh jadi mcm nih!!!!!....aku xmo GEMOKKK!!!!!.....bile badan gemok bermakna semua baju2 dan seluar2 sblm pregnent aku dah xleh pakai....sedeyyy....tpasela aku bungkus semuanye tanpa rela!!!!.....dan KINI...aku tekad untuk menguruskan badan dengan cara yang betul....perlu amik jamu tuk kesihatan badan..perlu senaman tuk meningkakan kesihatan badan...perlu ambil makanan yang seimbang dan sewaktu dengannye...insyaallah aku bakal usahakannye.....cayok2!!!!....INSYALLAH.......
Suke ke??? LIKEkan je!!!!

0 comments:

Post a Comment

 
!-- page load timer start -->
copyright@Segala Yang Tercatat diatas adalah Hak Milik Mommy Nyrra